mandag den 3. december 2012

Har jeg tid til alt?

Det nærmere seg til jul nå, og det gleder meg veldig til julaften om 21 dager..
Da får vi reise til Norge og feire med min familie.. Det er 3 år siden sist eg var på Voss og feire jul med min familie.

I helga var vi ute og hadde det koselig med andre venner.. Det var faktisk god mat på julebordet.. Godt at eg kunne spise noe av det, og liker noe av det også. Igår dro vi til Langeland og sov der en natt til idag, barna var jo hos farmor og farfar i helgen mens eg og min mann var ute til julebord i lørdag.

Nå sitter eg her og lurer på om eg har tid til alt, altså med gjøre en ting som skal være ferdig før julaften, og eg vet ikke hvor langtid det vil ta.. Hmm..
Eller skal eg prøve å få ta masse bilder av klær som er for små til barna og sett de ut på nett, eller vente til etter nyttår, da er alt litt roligere etter nyttår? Hmm
Gjør takkekort og julekort ferdig idag? Hmm...
Og her i kontor er det veldig rot, skal rydde før jul!! Siden min lillesøster skal overnatting her hos oss fra romjul til etter nyttår.. Det er faktisk en del mye å gjøre her i kontor, men heldigvis er det ferdig med øvrig som var på liste :)
Synes det er mye å gjøre fram til jul.. Men eg tror at eg begynner med julekort snart, siden det er jo desember og skal sende til noe venner.. Men eg har ikke nok noe kreativ til å lage julekort ennå.. Eg er jo sliten etter helgen og Langeland. Merket at eg blir fort sliten når vi kjøre langt vei (SELV om det er ikke så langt til Langeland fra Odense) med barna i baksete..

Men eg skal klare de punkter som eg skal prøve å gjøre hele denne uke, og har jo Christian som er hjemme på dagen og han kan nok hjelpe meg med å klippe bilder :)

Så dere må få ha en fin kveld..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3