søndag den 9. december 2012

Tiden gikk fort...

Det har vært fullt fart i helgen, og tid forsvinner... Men det har vært TOPP helg.. Synes at Leah fortjent det..

Vi var på juletrefest igår med mange folk i døveforening. Leah var veldig sjenert i begynnelse mens ho så mange barna springer rundt, og hun ville være med men holde seg bak meg hele tiden, ca 1 time senere begynner ho gå fra meg og lekte med andre barna..

Ho fikk engle ballong fra klovn som var på besøk til døveforening..

Levin sitter i vogn og se på mange folk, synes det var spennende å se på folk..

Idag var det bakedag for oss, det var utrolig mange mange pepperkaker som det ble..

Ho var flink til å være med og bake synes eg.
Ho synes det er moro..


Christian og Levin sitter i stue og Levin stjal engle ballong av Leah..

Så vi bestemt oss å pynte juletre idag, og vi tok fram falsk juletre som vi kjøpte ifjor, da satt vi det sammen og eg BLE SKUFFET!! Men det gjør ikke noe, vi får vel bruke det i år så kaste det etter jul og skal bruke ekte juletre fra neste år.

Leah skulle få lov til å henge opp stjerne på toppen..

Leah var så stolt og synes det var gøy..

Midt av juletrelys er ødelagt, derfor var eg skuffet og bruke bare i år..

Så det var alt for idag..
Så etter her tekst vil det kommer 2 siste bilder av pepperkaker. Se hvor mye vi har laget, og skal sett sammen pepperkakehus imorgen..


Ha en fin kveld..





1 kommentar:

  1. Dette var koselig å se.
    Nå gleder vi oss MASSE til dere kommer om 2 uker!!!
    Klem fra mamma og pappa hilser også:0)

    SvarSlet

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3