torsdag den 24. januar 2013

Må få litt drømme...

Alle har jo vel en drømme.. Så eg fant en nettopp på nett at eg ble forelsket i en huset.. Utside på huset ser ikke fint ut, men det i kjøkken er bare min DRØM!! Enig?

Det er en hus på ca 150 kvm tilsammen, og har 5 soverom..

 Bakgård, stor nok!! Ca 1000 kvm..

Kjøkken.. Det er finest kjøkken som eg har sett.. Hjørnet er peis..

Skulle ønsker at eg er millioner så hadde eg råd til å kjøpe det hus for 1,5 millioner.. 1,5 millioner er sikkert billig for dere men husk at eg bor i Danmark og har ikke like høy lønn som Norge :)

Nå skal eg stikke herfra og finner seng, er så trøtt..

God natt, folkens :)

1 kommentar:

  1. Ja, det er rigtigt flot huset og lækkert køkke :D
    Jeg vil gerne også huset men må vente flere , bedste finde en jobbbbbbb får tjernes løn ;)
    skønt <3 I love you <3

    SvarSlet

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3