onsdag den 16. januar 2013

Sykdom...

Nå er eg begynt å blir DRITTLEI av sykdom her i huset.. Sykdom får forsvinner ut fra huset nå, takk..

Spesielt Levin er syk i langtid nå, han har vært syk siden 20 desember.. Hoster og hoster fortsatt pr idag også.. Har vært innom lege og legevakt og sykehus i under 2 uker.. Først var vi hos lege og fikk hostemedisin, men det hjelp ikke, så vi dro til lege igjen 3-4 dager etter, og ble sendt til sykehus, da fikk vi beskjed at han har fått bronkitt astma og måtte bruke astma medisin, og det har gått en god stund til han ble litt bedre, men for 2 dager siden ble han dårligere da han var på vei til å blir bedre.. ARGGGGGG... Måtte til legevakt for 2 dager siden, ettersom han hostet kraftig til han "kvele" seg, og det klare eg ikke mer, og min mann måtte ta fri fra jobb og dro hjem for å ta hand om et barn ettersom et barn skulle til legevakt, så ble det Christian som tok tur til legevakt med Levin, lungebetennelse... ARG... I de 2 siste netter har eg vært søvnløs!! Og min kroppen er helt "ødelagt" etter en langt og tøff peroiden med masse søvnløs netter og barna med sykdommer!!

Det type bruke Levin til hverdag.. Mot bronkitt astma..

Skulle ønsker at det er snart over!! Orker ikke mer med det dritt sykdommer!! Det har vært tøff for oss siden november til nå.. Først hjernehinnebetennelse i november.. Lurer på om når skal det forsvinner?? Håper snart!!

Men eg får smøre meg med tålmodighet siden Christian har ferie om 3 uker.. Lengter og lengter til uke 6.. Da får vi samarbeide hele tiden og dele på alt siden eg er likesom alenemor til barna nå for tiden siden Christian arbeide om kveld til natt, så eg ta hand om barna fra tidlig på morgen til ettermiddag, da får eg slappe av om ettermiddag til han dra på jobb.. Men uansett får eg ikke nok søvn om natt ettersom Levin hoster kraftig og måtte sjekke han om han har det bra eller ikke.. Og han vekke Leah av og til..

Men nå skal eg ikke sitter her og klage mer! :)

Ha en fin dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3