fredag den 1. februar 2013

Bad

Da vi flyttet inn her, synes eg at det er styggest bad rom vi har fått.. Så det tok LANGTID for meg å få iorden, og det ble ikke ferdig heller.. Men eg vil bare vise litt hva eg har begynt med..

Oransje farge på fliser.. Stygg!!

Har tatt hvit klistermerker som passer til fliser, det ta faktisk tid, så det blir nok langtid til eg blir ferdig.. Etter 12 stk ble eg helt ømt i finger.. Så det vil ta mange dager til det blir klar..

Det som du ser forrige bilde at det er en liten tekst der, så er det nærbilde av det, kult??

Så eg skal legge meg nå, skal til loppemarked imorgen, gleder meg masse.. Håper eg kan finne noe der..

Ønsker deg/dere en riktig god helg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3