søndag den 10. februar 2013

Borte bra men hjemme best!!

Så vi er kom hjem fra Langeland for lenge siden :)

Ikveld var eg sååå opptatt med å besøk forskjellige blogg, så nå er eg helt opptatt med å se etter GIVE AWAY som eg vil vinner hvis eg er heldig. I en side er det MASSE forskjellige giveaway, men en del vil eg ikke ha det siden eg ikke trenger dem.. Så det er en del som det blir nok flere innlegg ikveld, siden eg vil være med i en del konkurranse, så det blir nok data for meg ikveld, men skal huske å lage kaninøre først..

Give away hos Trendseller..

Konkurranse holder fram til 28 febr.. Vil du også ta en sjanse å vinder en børnehue? Så gå ind her

Så ønsker jeg dere en riktig god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3