tirsdag den 5. februar 2013

Heklenål...

Idag er det ikke min dagen.. Vi alle er sjuk her i huset.. Da Leah sin bleier blir snart slutt, så eg måtte ta meg en tur til Rema1000 og kjøpe bleier. Så gikk eg rundt marked i Rema1000, da fikk eg øye på heklenåler, 8 stk for 30 kr..


Det er billig enn eg kjøpte for 2-3 år siden, det var plast, 5 stk i det, og kostet ca 150 kr.. Og en av dem gikk i stykke.. Så nå er det nye som er metall og 8 stk i det, og koster BARE 30 kr.. Billig!! Da var det heldig at eg tok en tur til marked der og sjekke..


1 kommentar:

  1. Åhhh fandes Billigt det heldigvis du , jeg savner jo Rema1000 butik, og jeg har ikke væert der længe siden, jeg skal snart tage tur der , men vil gerne have selskabe men jeg må vente søde <3

    SvarSlet

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3