tirsdag den 12. februar 2013

Hytte på Bavallen er kjøpt..


Hytte på Bavallen er solgt til oss, og vi glede oss å forteller det til foreldre, vi dro med båten til Norge og overrasket mine foreldre, og de sa at de ikke hadde plass til oss siden de har besøk fra Notodden, og eg svar, ta med rolig, mamma.. Vil dere være med en tur, så vil vi vise dere noe, så vi kjørte til Bavallen, og viser det hytte at vi har kjøpt, så ble mamma glad at vi har en hytte og kan sove der når vi er på ferie, så slipper foreldre tenker på plass, og eg sa at hvis det er flere enn par som f.eks par fra Notodden og flere par, så kan de bare låne hytte og det skal stå en nøkkel til hytte hos dere slik at pappa kunne dra opp til hytte og sjekke om alt er ok med hytte så lenge det er ofte innbrudd på Voss.. 

Så våken eg, ÆSJ tenkte eg.. Skulle ønsker at det er sant drøm.. Og det var faktisk lang drøm, gidder ikke skrive alt hva eg drømt, skrive litt kort her om det.. Og det hadde vært moro å se hvordan mine foreldre vil reagere når de se at vi har kjøpt hytte.. Så vi kommer nok ikke å kjøpe hytte på Voss heller siden vi er jo ikke så rik, men ønsker oss en hytte på Voss..Og det er dyrt å kjøpe hytte, har nettopp sjekket på hordaland avis og det koster over 2,1 millioner og er 59 kvm hytte.. Det må vi vinner lotto så kan vi kjøpe hytte.. Da slipper mine foreldre tenker på hvordan plass når alle familie er samles.. 

Tror at eg drømte om hytte fordi kanskje vi skal reise til Voss snart og vi gleder oss masse til dagen kommer? Ser ut som eg ikke KAN vente til den dagen til vi skal reise.. Så eg får SMØRE med tålmodighet til dagen kom..

Ha en fin tirsdag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3