fredag den 27. marts 2015

Strikker for første gang...

Min gode nabo, men må bare sige at hun er ligesom min mor. Fordi jeg har ikke familie her i Danmark, så jeg er glad at jeg har en ekstra "mor", Pia er virkelig en dejlige dame som jeg kan snakke meget med hende.

Igår lærte hun mig at strikke strømpe og det er min første strikke med ret og vrang. Det har jeg aldrig lært. Er meget glad at Pia findes her nærhed ❤️


Sådan har jeg kommet så langt efter kæmpe næsten hele dagen igår, idag var jeg bestemt at jeg skal klare denne gangen og nu fik jeg det til. Jippi..

Nu er det weekend. Så det bliver nok med mange strikke/hækle i weekend. Men skal spille bowling kamp imorgen.

God weekend til jer alle ❤️

4 kommentarer:

  1. Åh hvor hyggeligt, held og lykke i morgen kram

    SvarSlet
  2. Du er SÅ dygtig med dine hænder skat. Du skal nok lære at strikke strømper også. jeg er også glad for du kom ind i vores liv min engel. Knus <3 <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skat.. Det var sgu dejligt at se dig idag.

      Slet

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3