mandag den 20. april 2015

Fullt travelt....

Idag vil eg skrive norsk. Det har vært mye bortereise i siste. Så det er ikke over ennå. Er vel travelt dame. Eg var i Norge for en uke siden og var med DM i Norge for første gang og fikk min første medjale.


Åå eg var så stolt, kom 3. Plass i dobbelt i bowling.

Og igår var det siste dag for meg med fbwu (bowling serie her i Fyn) så det er bare 2 igjen fram til sommer, DM i København og internaltionale i Berlin.

Min datter skal konfirmerer seg i Mai, og vi er inviteret til 3 konfirmasjon i Mai måned. Det er travelt i hele Mai måned.

Men det skal blir godt når alt er overstått til sommer.

Nå skal eg stikke herfra og gjøre barna klar til Barnehage så skal eg til lege etterpå.

Ha en fin blåmandag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3