tirsdag den 7. april 2015

Hjemme igen...

Så det gik ikke godt i påske. Min lille dreng, Levin blev syg i torsdag. Han havde opkast og tynd mave. Det var hårdt. Så blev jeg dårlig selv bagefter men ikke opkast, havde tynd mave i 2 dage..

Måtte spise banan for at arbejde mod tynd mave.

Jeg havde hækle med mig og jeg elsker dette mønster
Jeg prøve at lave vaskeklud til køkken.

Da vi kom hjem var det noget galt med bil og det lavet meget lyd. Heldigvis var det en hørende som kunne høre for os. (Jeg er døv, derfor kan jeg ikke høre noget)

Støttefjede gik i stykket, snyft.. Dumt at det sker nu eftersom det er stor udgifter til konfirmation som skal ske i maj 😢

Var i Føtex idag og købt ny sko til børn, de var rigtigt glad for ny sko.



Farvel til det gamle sko som var for lille til dem.

Så hvordan var jeres påske? Håber det gik fint.

Hav en fin tirsdag ❤️






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3