fredag den 18. januar 2013

Helg..

Så det er endelig fredag, da er min mann hjemme fra jobb, da er det deilig. Men imorgen skal eg til bestyrelsemøte som eg fikk siste varsel at det blir møte imorgen.

Eg hadde plan at rydde i kontor og få alle bedre plass, siden vi har fri fra barna i helgen, men det blir nok ikke masse å gjer på til helgen ettersom eg må være borte i noe timer.. Men det skal eg klare meg fint og få rydde mye som mulig imorgen ettermiddag og søndag formiddag til vi skal hente barna etter Christian er ferdig med bowling kamp..

Kommer nok på søndag eller mandag med noe bilder som eg har laget idag. Satt og malte og malte.. Venter til det blir tørt så kan eg ta og vise det hva eg har gjort.. Så bare følge med til søndag eller mandag.

Da ønsker eg dere en riktig god helg! Ta vare på dere selv!

2 kommentarer:

  1. Goddag Ja, det er skønt for jer jo du og din mand nyde sig og ordne hjemme ...
    Skønt have to små hos os og hyggelig vi ;)
    .... Stort kram til jer fra os <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt at få lidt tid til mig selv, og fik sov godt om nat, det har jeg brugt for :) Du er VERDENS BEDSTE venninde jeg har!! I LOVE YOU

      Slet

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3