lørdag den 19. januar 2013

Pringles blir overmalt..

Igår som eg skrev at eg holde på noe, så eg har gjort en klar, så eg vil likevel vise det hva eg har gjort en..

Fra start..

Etter 1 strøk, vente til det blir tørt... malt 2 ganger..



Så en er klar, kommer til å fortsette med flere imorgen hvis eg har tid..

Eg er fornøyd med det og det blir bedre oversikt på hobby hylle når eg skal bruke flere pringles boks til å putte forskjellige hobby på hylle..

Klokke er mange så eg må avslutte selv om eg VIL forsette, men må sove..

God natt :)

1 kommentar:

  1. Hvor flot du er god til lave det men mig tage meget dårlig gøre , og men jeg vil lære håbe at du kan lære mig hvordan gøre jeg da :D søde
    Stor kram fra os <3

    SvarSlet

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3