søndag den 20. januar 2013

Stue og soverom..

I helgen har jeg og min mann gjort litt (eller masse) til huset, så vi har satt og printer ut 32 bilder som skulle passer det til ramme, tilslutt ble farge slutt, så det ble litt for mye svart/hvit bilder inn i ramme.

 Nå er ramme på plass i stue med 32 bilder, ved siden av tv-skap i stue..
Nær..

Idag bestemt eg meg at gjøre noe med soverom vår, og nå har soverom fått litt pynt, men eg er ikke helt fornøyd med det ennå, eg vet ikke hva eg vil egentlig med det. Kanskje mer male eller mer pynt?
Først malte eg 3 forskjellige lilla farge på de tavler..
La de blomster på tavler, men eg synes det er ikke fint, kanskje fordi det er ikke ferdig ennå? Kanskje du har bedre forslag?

Eg hadde ikke mye tid til å male pringles ferdig idag, så det blir nok utsette til imorgen, hvis eg har tid.. Det var GODT å ha barna hjemme hos oss etter helgen..
Da er det mer liv her :)

Nå snart skal eg sitter med min mann og støtte Danmark at vinner over Tunisen (?) i håndball kamp selv om det er ikke min sterk side..


Ha en fin søndag.

2 kommentarer:

  1. Åhhh flot gjort af jer og jeg ønsker også det må min ønsker jo fødselsdag som du har :D og eller må jeg købe selv en skøn dag , og flot kunst billedet jeg synes , og måske skulle lidt pynt på reol søde, og hvor godt din dejlig børne er hos jer igen efter weekende <3
    NU jeg vil sige du er bedste veninde for mig, og I love you <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke hvornår jeg skal til vejle igen. Og har de det stadigvæk? Solgt? Håber ikke.. I LOVE YOU <3

      Slet

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3