fredag den 28. marts 2014

Helg..

Nu er det snart helg, og Leah blir hjemme med meg idag, ho har vondt i mage (diarre) idag.. Dumt at det skjer nå før helg, men godt at vi ikke har planlagt noe i helgen. Så det blir nok koselig helg å være hjemme, men skal til bestyrelsemøte imorgen, og det skal blir spennende siden det skal kommer 2 unge jenter som skal passe Leah og Levin for første gang, men ta med rolig, de kjenner hverandre siden Leah og Levin født, og det er jo datter til Janni som skal passe dem imorgen, et par timer.. Det skal gå bra.

Nå skal eg ute og kjøre til barnehage og levere Levin, så skal eg og Leah til butikk og handle litt mat til helgen. Så skal vi bare slappe av og vente til vi skal hente Levin i ettermiddag, så eg tror at Leah gleder seg til å ha kvaltitet tid med mamma idag, så vi får finne på noe, f.eks bake boller, eller noe sånt.. Vet at Leah elsker å være med meg når eg bake, og ho får selvsagt hjelpe meg litt..

Så eg ønsker dere en riktig god helg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3