tirsdag den 25. marts 2014

Rolig helg..

Så er helg over, og det er jo ikke flere dager til helg kommer ;)

Det har vært rolig helg, jeg og barna har det litt gøy og barna kan forstår hva leke gjemsel er.. Vi lekte og lekte mye i lørdag. Barna var helt rød i ansikt etter fullt aktiv med gjemsel. Vi gikk en tur, vi tok med kjeks og læskdrikke (tropial saft), de kose seg virkelig i dette verden med kjeks og læskdrikke.. Ved leggetid var det ikke så vanskelig å få de sove, de falt i søvn med en gang da de kom til seng.

Søndag var barna hos Michael mens eg spille bowling kamp, og vi tapte.. Siste kamp for sesong er den 6 april, så det skal vi vinne denne gangen..
Ryddet litt i kontoret, kastet en del, skal prøve å få klær selges snart som mulig, vil jo ikke ha alle tingene her som vi ikke bruke mer..

Igår satt jeg og Christian med kontor til soverom til Leah, nå dele Leah og Levin ikke sammen mer. Leah var så stolt over nye soverom, ho fikk egen hylle, skrivebord, skuffe, TV, seng i hennes soverom.

Bilder fra soverom til Leah kommer senere når eg skal male vegg først, men har ikke funnet farge ennå. Hva passer farge til en jente som blir 3 år. Kan gjerne ha flere farge, kanskje hvit vegg med forskjellige motiver? Kommer gjerne med en forslag? Jeg vil ta imot flere forslag og google det og vise til Leah så får ho velge hva slags ho skal ha det på soverom hennes..

Nå må eg avslutte, skal til foreldresamtale med vuggestue, så det er bare 1,5 måneder til Leah slutter i vuggestue og skal flytte til barnehage, det er rart å tenke, allerede snart 3 år.. Synes det er altfor fort med tid nå for tiden..

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Takk at du tok deg tid til å skrive kommentar. Ha en fin dag.. <3